Ein Sommer an der Côte d'Azur
Kristin arrives in the south of France seeking a fresh start after her marriage fails and she loses her job. Now in her fifties, she discovers the challenge of feeling invisible as a woman of a certain age. Undeterred, Kristin embraces her journey with charm and warmth, determined to redefine her life under the Côte d'Azur sun.