Ein Sommer auf Elba
Despite having been divorced for two years, Maja and Thorsten still prioritize an annual family vacation with their sons. While the idea is sound, the execution falters when Thorsten unexpectedly plans to return to Germany from Elba due to work commitments, leaving Maja to manage alone. What starts as a family holiday quickly spirals into chaos.