Ein Sommer in der Bretagne
Following a breakup, Britta is eager for a fresh start in Brittany and believes she has found her dream home. Yves, who can no longer sustain his livelihood from fishing, is also eyeing the property to expand his burgeoning holiday rental business. The house is ideal for his plans, and he goes to great lengths to deter Britta, but his resolve wavers as he finds her kindness unexpectedly disarming. In a tug-of-war between ambition and unexpected affections, both must navigate their aspirations and budding friendship in this picturesque setting.