Ein Sommer in Südtirol
After two decades, young cellar master Franziska Gasser in South Tyrol still encounters the lingering tensions between Italians and Germans. Can a budding romance endure such challenges? Unwittingly, she finds herself falling for Marco Antonelli, her father's attending physician.