Ein Sommer auf Kreta
Isabel, in her mid-30s, faces personal bankruptcy after her startup fails, but she inherits a house in Crete from her biological father, Claus, just in time. However, the house is occupied by Claus's ex-wife, Sofia, who holds a lifetime right to live there, which complicates any plans for a sale.