München Mord - A saisonale G'schicht
Klaus Niehoff appears to have committed suicide by jumping onto railway tracks from the Hackerbrücke. However, detectives Neuhauser, Flierl, and Schaller uncover numerous inconsistencies. Deeply in debt and with a failing marriage, Niehoff's final visit was to his lover, Katrin Markgraf, the owner of an online cosmetics shop.