München Mord - Damit ihr nachts ruhig schlafen könnt
The investigative trio Schaller, Flierl, and Neuhauser aim to close a case. As they inform a mother that her son Benno is no longer a missing person, a shot rings out. Flierl and Neuhauser apprehend the suspect, a man who intriguingly resembles Hollywood star Omar Sharif and expertly conceals his identity.