München Mord - Dolce Vita
Detectives Flierl, Neuhauser, and Schaller uncover a murder disguised as an accident where a victim is run over three times. With no ID and the labels from the victim’s tailored suit removed, the investigation proves challenging. Chief Inspector Zangel dismisses the case, suggesting the detectives focus on digitizing files instead.