München Mord - Der Letzte seiner Art
In Munich's train station district, detectives Flierl, Neuhauser, and Schaller investigate a corpse dressed in striking 70s attire. Schaller is immediately reminded of the local legend of the era, Gustav Schmidinger, the "Godfather" of the area. Initially, the deceased turns out to be a typical petty criminal, however there might be more to this case than meets the eye.