München Mord - Schwarze Rosen
The K11 detectives enlist Flierl, Neuhauser, and Schaller to take over their case. Lutz Werneck, an ex-con suspected of a robbery-murder, must be surveilled. But then club owner Patrizia Wolff was shot dead, while waitress Nike survived unscathed. During the operation, Flierl is brutally attacked.