One Second Champion
Tin Yen was born with a superpower of foreseeing one second ahead, but it hasn't brought him any luck. Now a middle-aged man, he's still a loser who is taking care of a young son with partial hearing loss and has no respect for his superpower. One day, an obsessive boxer, Shun, witnesses Tin Yen defeat a loan shark gang by himself and becomes determined to hire Tin Yen as his training assistant.
Tin Yen was born with a superpower of foreseeing one second ahead, but it hasn't brought him any luck so far. Now a middle-aged man, he's still a loser who needs to take care of a young son with partial hearing loss and has no respect for his superpower. One day, an obsessive boxer, Shun, witnesses Tin Yen defeat a loan shark gang by himself. Shun becomes determined to hire Tin Yen as his training assistant to beat Joe, the local boxing champion.