Cold War
The police have been untouchable until their van with five highly-trained officers disappears. Sean Lau and Waise Lee fight to take charge of the rescue operation. For them, there’s much more at stake than the safety of the hostages or the reputation of the police. Lau and Lee execute a planned attack, but little do they know they’ve become unwitting pawns in a bigger, more dangerous game.