Daredevil: Born Again Official Podcast
The "Daredevil: Born Again" cast and crew sit down to discuss Season 2's thrilling twists and turns.
Charlie Cox and Vincent D'Onofrio dig into that electric finale, and we look ahead to Season 3.
Michael Gandolfini returns to talk to the Governor, Lili Taylor, to tee up the season finale.
Ayelet Zurer chats with EP Sana Amanat to help us pick up the heavy pieces from Episode 5.
Wilson Bethel, aka Bullseye, and showrunner Dario Scardapane discuss the instant classic Episode 4.
Charlie Cox returns to the podcast to sit down with Nikki M. James for a deep dive into Episode 3.
Michael Gandolfini and Deborah Ann Woll discuss being on opposite sides of the action in Episode 2.