Assembled: The Making of Echo
Join us on a revealing journey behind-the-scenes of Maya Lopez’s own groundbreaking series. Witness how the production took unprecedented steps to portray the deaf experience, and Native American culture truthfully. Spend time with powerhouse actor Vincent D’Onofrio as he brings the Kingpin to monstrous life once again. All this and more waits to be discovered in "Assembled: The Making of Echo."
Born in the heartland. Raised in the concrete jungle. Maya Lopez didn’t ask to be bad; she never had a choice. Join us as "Assembled" goes behind-the-scenes of Maya’s own groundbreaking series: "Echo." Discover how members of the production’s cast and crew learned American Sign Language to create a more inclusive and accessible on-set environment. Witness the filmmakers taking unprecedented steps to portray Native American culture truthfully, and without artifice. Spend time with powerhouse actor Vincent D’Onofrio as he brings the Kingpin to monstrous life once more. The unboxing of this series' creation culminates with viewers getting a front-row seat to Marvel Studios’ and Choctaw Nation’s first collaboration on a powwow.