Ostfrieslandkrimis - Ostfriesennacht
In East Frisia, a killer targets women in vacation homes, each marked with a power animal tattoo removed after death. Rupert hunts the suspect through personal connections, while Ann Kathrin Klaasen races to protect her husband, Frank Weller, as they face a chilling web of danger and deceit.