Ostfriesenblut
A mysterious figure leaves a woman's body on the doorstep of Detective Ann Kathrin Klaasen's East Frisian home. The woman, an elderly victim who suffered a horrific death by dehydration, is just the first in a series of chilling murders. As Klaasen delves deeper into the investigation, she uncovers a pattern that threatens to unravel her world.