Ostfrieslandkrimis - Ostfriesenwut
An angler discovers a dead body in the mudflats as extortionists plant samples of biological weapons at a newspaper office. Detective Ann Kathrin Klaasen is called to investigate when the entire East Frisia water supply faces potential poisoning. The samples are real, and unbeknownst to many, both cases are directly connected.