Ostfrieslandkrimis - Ostfriesenfeuer
Ann Kathrin Klaasen and Frank Weller celebrate their civil wedding at the Norder Tea Museum. That evening, the mood is lively at the traditional Easter bonfire on the beach. However, the next morning Detective Chief Ubbo Heide has to cut their honeymoon short as charred human bones are discovered in the still smoking ashes of the bonfire.