Rosamunde Pilcher - Hochzeitstag
On her 17th wedding anniversary, Grace Brennan discovers a beautiful, expensive ring in her husband Christopher’s pocket, only to discover that the ring isn’t intended for her. She is shocked when she later sees the ring on the hand of musical actress Sarah Moretti.