Rosamunde Pilcher - Liebe und andere Schätze
Curator Mia Barlow has spent her life immersed in the world of museums, ever since she was taken in as a foster child by director Trevor Murphy and his wife, the restorer Hannah. With Hannah now seriously ill and Trevor dedicating his time to her care, Mia feels compelled to step into his role.