Rosamunde Pilcher - Im siebten Himmel
Rebecca "Becky" Taylor, a newly ordained young vicar of the Anglican Church visits her assigned parish in Cornwall before officially beginning her duties. During her visit, she nearly collides with a charming cyclist, setting the stage for unexpected encounters and heartfelt connections in her new coastal community.