Rosamunde Pilcher - Der Stoff, aus dem Träume sind
Lilly Heartfield is young, talented, and brimming with ideas. After completing fashion school in London, she decides to open her own studio in Cornwall. Dedicated to sustainability, Lilly focuses on creating clothing exclusively from ethically sourced fabrics.