Rosamunde Pilcher - Herzensläufe
For Jacky Davies, making gin at the traditional family distillery is more than just a trade; it's her passion and obsession. Since her mother’s tragic death in a fire many years ago, Jacky has felt a deep sense of duty to carry on her mother's legacy.