Luke is an energetic teenager with mild ADHD, and his mischief at school often puts his mother Flora in difficult situations. Following advice from the school psychologist, Flora plans to ensure Luke's vacation is filled with both peace and activity, aiming to channel his boundless energy into positive routines.