Rosamunde Pilcher: Wie verhext
Grace Kent spent her childhood watching every film screened at her father’s cinema. When fortune teller Ruby Moyle predicts a thriving career and a dream man named Robert Hayford, Grace leaves her Cornwall home to pursue her dream of becoming a costume designer.