Katie Fforde - Ein Haus am Meer
Boston attorney Anne Clark has never felt so old. Her firm dismisses her due to her age, and when she runs into her first love, Joe, he fails to recognize her. At 60, you're out! That's the unwritten rule of the company Anne dedicated 25 years to. Yet, this obsession with youth seems to target only the women.