Inga Lindström - Jemand liebt dich
After presenting a new idea for their café to her business partners, Astrid and Johan, single mother Karlotta discovers her boyfriend Gunnar's infidelity. Shocked, she regrets not heeding her daughter Linnea's warnings. Amid the heartbreak, she begins receiving romantic letters from a mysterious admirer, offering hope and intrigue.