Inga Lindström - Der schönste Ort der Welt
Maja returns home for the birthday of her grandfather, Benno, while facing her mother's ongoing blame for her brother's death. Reuniting with her ex, Elias, she also meets the charming Michel. Soon, Maja discovers the family farm is in trouble, a secret unknown to Benno.