Inga Lindström - Geliebter Sven
Alba and Sven are on the verge of starting a horse-breeding business when Sven is caught in a tsunami while sailing. Alba is the only one who believes he is still alive. While she awaits Sven's return, she opens a guesthouse for vacationers. Her plans take an unexpected turn when veterinarian Marius and his moody daughter, Line, move in. This unexpected arrangement challenges Alba, bringing new dynamics and unforeseen changes to her life.