Inga Lindström - Der Autor und ich
Ebba runs a bridal shop and rents out a holiday cottage. When the somewhat disagreeable author Rasmus moves in, seeking peace to finish his latest novel, she finds him unbearable. However, they soon discover a shared admiration for romance novels by Bianca Lund, which brings them closer. After Rasmus completes his manuscript, they spend a romantic week together.