Inga Lindström - Die Süße des Lebens
Pastry chef Juna lives with her young daughter, Ida, in Stockholm. After a tense confrontation with her boss, she suddenly quits. Just then, a plea for help arrives from her hometown. Her uncle, Nils, has broken his arm and urgently needs assistance in his bakery. Complicating matters, he's in a heated dispute with neighbor Anna, who has recently moved back to the area.