Katie Fforde - Ziemlich beste Freundinnen
Many women have wondered if they’d be better off forgetting about men and marrying their best friend instead. Paula Atkinson, a single mom and hotel owner, teams up with her impulsive high school friend Emily van Garden to do just that. Together, they've always leaned on each other, and now they're taking their close bond to a whole new level.