Katie Fforde - Familie auf Bewährung
Jane Grant, a publishing editor, dreads the idea of a camping trip in an RV. Her husband, on the other hand, dreams of a family adventure out in the wilderness. Jane’s attitude changes through when her New York boss threatens to fire her. Suddenly, Jane finds herself championing the road trip, seeking both career salvation and unexpected adventure.