Inga Lindström - Die vergessene Hochzeit
Pia faces a dilemma: during her bachelorette party in Hawaii, she impulsively married Albin, a carefree artist. With her wedding to Niklas in four weeks, she needs Albin's signature to annul the marriage. However, Albin lives near Pia’s estranged father, Rune, complicating her plans and forcing Pia to confront her past.
Pia faces an unexpected dilemma: during her bachelorette party in Hawaii, she accidentally married a man named Albin. To complicate matters, her real wedding to Niklas is just four weeks away. Fortunately, this mishap can be fixed with a simple signature from Albin, a free-spirited artist. However, he happens to live near Pia's estranged father, Rune, with whom she no longer speaks. As the clock ticks, Pia must navigate this challenging situation, confronting her past while trying to secure her future.