Inga Lindström - Rosenblüten im Sand
Catrine is about to leave for Nepal to work as a nurse for a year; however, past events suddenly arise that change everything. Before her journey, she plans a trip to the seaside with her mother, Ella. On the beach, she encounters Pelle, which leads to unexpected developments.