Inga Lindström - Hochzeitsfieber
Lena has only been working at the Swedish countryside hotel Mariefred for two days when her boss Victoria disappears without a trace. It turns out the hotel is deeply in debt. There is a glimmer of hope, however, as famous singer Ilvy is interested in hosting her wedding at Mariefred, offering a much-needed chance for redemption.