Briefe aus dem Jenseits
Twenty-seven years ago, a young boy vanished without a trace. Now, with new and puzzling clues emerging, former Inspector Dennert asks his successor, Ingo Thiel, to reopen the cold case. Since 1997, Sven Nolden's parents have clung to the hope of their missing son's return. Suddenly, letters arrive at the Nolden household from someone named Chris, who promises Sven's imminent return.