Aristide Maillol : La quête de l’harmonie
Artist Aristide Maillol sought greatness by capturing the essence of nature in his work. This film follows his relentless quest for harmony, tracing his evolution from painting to tapestry and ultimately to sculpture, where he became a master of form and a key figure in art.