Claude Monet à Giverny, la Maison d’Alice
Directed by his great-grandson, this film offers an intimate portrait of Claude Monet's life at Giverny. Through private photos and letters, discover how he took his painting to new heights, developing the technique of series, such as the Haystacks, the Cathedrals, and the famous Waterlilies.