Układ zamknięty
Based on true events. A story about three owners of a thriving company, who, as the result of a conspiracy involving a corrupt prosecutor and the head of the revenue office, are arrested and charged with participation in an organized crime group and money laundering.
Based on true events. A story about three owners of a thriving company, who, as the result of a conspiracy involving a corrupt prosecutor and the head of the revenue office, are arrested and charged with participation in an organized crime group and money laundering. Inspiration for the screenwriters was true events based on these businessmen struggling with charges pressed by the prosecutor's and revenue offices. All of them were imprisoned and their company collapsed. After some years the case was dismissed due to lack of evidence of any offence, and the businessmen received symbolic compensation.