King Of Dope
Inspired by true events, this is the story of an ordinary boy who builds a legal drug empire and becomes a millionaire overnight. Fame, excess, gangsters, and high-level deals blur the line between legal and illegal. When an incorruptible cop appears, everything is at stake and success spirals out of control.
Inspired by true events, this is the story of the dizzying rise of an ordinary boy who built an empire of legal drugs and, like ‘The Wolf of Wall Street,’ became a millionaire overnight. Sudden fame, beautiful women, fast cars, endless parties, clashes with gangsters, and deals at the highest levels of power form his new world, where the line between legal and illegal is razor-thin. When an incorruptible police officer appears, a high-stakes game begins. Dawid tries to stop before it’s too late and hopes that love can save him from final downfall. A success story spirals out of control.