From 23.99 zł a month for 3 months
Based in fact, the story of Col. Ryszard Kukliński who, being at the heart of the system, begins a solitary battle against the Soviets. When planning the Warsaw Pact military exercises, he learns that the Americans will respond with a counterattack on Poland. Due to his determination, he begins a yearslong, risky and mentally exhausting collaboration with the CIA.