Scr*w Mickiewicz
Jan Sienkiewicz, a writer and former lecturer expelled from university, starts working at a Warsaw high school. He is assigned to the notorious class IIB - rebellious students resistant to learning and seemingly without a future. Armed with literature, enthusiasm, and unconventional ideas, he tries to change their fate. A story of friendship, love, school chaos, and second chances.
Jan Sienkiewicz, a writer and lecturer who was expelled from university, takes a job at a Warsaw high school. The school's famous class of rebellious and knowledge-resistant outcasts come under his care. IIB are students from hell, and their future seems doomed. But Sienkiewicz, armed with literature, enthusiasm and a lot of unconventional ideas, will challenge the group doomed to exclusion. A story about friendship, love, school madness and that everyone deserves another chance.