Scr*w Mickiewicz 2
The IIIB class returns with teacher Jan Sienkiewicz. As Dante, Nel and friends deal with love and school drama, they meet Korek, a math whiz. Their attempts to help him with dating reveal their own inexperience.
It’s time for the return of the rebellious IIIB class and their unconventional homeroom teacher, Jan Sienkiewicz. Love, trouble, and school drama are everyday life for Nel, Dante, and the rest of the group. A new student joins the school—Korek, a math prodigy who becomes part of Dante’s circle of friends. The boys try to teach him how to pick up girls, but their advice mostly comes from the internet. Hormones start running high, leading to plenty of misunderstandings. Dante dreams of his first night with Nel, but she isn’t sure they’re ready. Love and friendship might not survive this turbulent time.