Jesteś Bogiem
The story of three friends, founders of the band Paktofonika, normal guys from the neighbourhood, who enter into a "pact made alongside sounds from a speaker". They didn't expect that they would become the voice of subsequent generations of young Poles. For their love of music, freedom and independence they were ready to pay the highest price.
In Silesia at the end of the 90s three friends living in a block of flats enter into a musical pact which is intended to be an expression of hopes and concerns for the young generation entering maturity. Paktofonika gains publicity, but the price you sometimes have to pay for talent is very high. The film is a study in maturity, but also shows the contemporary reality of the Silesian hiphop scene, evolving during times of fledging capitalism in Poland. You Are God is the fact-based story of the very popular hiphop band, Paktofonika. It was the biggest hit on the large screen in 2012.