Brilliant Corners: Jamaica
Sam suuntaa Jamaikan kaakkoisosan aalloille. Bull Baytä pitkin kierrellessään hän tutustuu Boston Beachin surffausperintöön. Sam uppoutuu paikalliseen kulttuuriin, omaksuu jamaikalaisen murteen ja esittelee karibialaisia ominaispiirteitä. Hän seuraa taitavien naisjalkapalloilijoiden peliä ja pääsee mukaan ikimuistoiseen tanssisaliotteluun.