Brilliant Corners: Haiti
Sam tutustuu Haitiin köyhyyttä syvällisemmin ja syventyy voodoohon, poliittisen historiaan ja ympäristöongelmiin. Hän surffailee Ginsussa, tutustuu Cap-Haïtienin kulttuuriin, matkaa Jacmeliin, kokee karnevaalihuumaa ja saa tietää paikallisista ympäristöhaasteista.