Brilliant Corners: Ghana
Sam tutustuu surffailuun ja tanssiin Ghanassa ja kunnioittaa surffauskoulun pioneerin Brett 'Mr. Bright' Davisin muistoa. Hän eläytyy Highlife-musiikkiin ja rannikon kauneuteen ja surffailee Kultarannikolla, vakaalla ja kukoistavalla alueella, jonne on hyvät lentoyhteydet.