Dramaattisen Rahalla saa -elokuvan jatko-osassa seurataan JW:tä, joka oli aikoinaan lupaava oppilas Tukholman kauppakorkeakoulussa, mutta jonka himo saada nopeasti rahaa koitui hänen kohtalokseen. Vietettyään neljä vuotta vankilassa hän haluaa muuttaa elämänsä suunnan. Se ei kuitenkaan ole niin helppoa kuin voisi luulla, ja hän päätyykin vajoamaan takaisin rikolliseen elämään.