Rahalla saa: Luksuselämää
Trilogian viimeisessä osassa maanpaossa elävä JW pyrkii saamaan selville, mitä tapahtui hänen kadonneelle sisarelleen, Camillalle. Johtolangat viittaavat Tukholman alamaailmaan. Jorge suunnittelee vielä viimeistä keikkaa – Ruotsin historian suurinta panssariauton ryöstöä. Natalie Krajnic on päätynyt ristituleen ja sotkeentuu serbialaisen mafian sisällä yhä kiivaammin riehuvaan valtataisteluun.